Môj pot vonia ako Fritos

Hej z Floridy! Včera v noci som trávil čas stretnutím s Ben’s Fam. Myslím, že mám nového obľúbeného

Ben’s Daddy vyrobil rebrá na večeru …
Moje najaktuálnejšie videá

Dostal som test Covid-19
Získanie testu koronavírusu – ako to funguje, aké to je, moja skúsenosť a ďalšie. Dostal som štandardný test a Ben dostal rýchly test Covid-19.

Viac videí

00:00
08:21
05:16

Ale nie som najväčší jedlík mäsa, takže som si vyrobil tanier všetkých strán a nejaké kuracie mäso z rotisserie. Benova mama a ja sme včera vyrazili na publix, takže máme veľa chutných chlebov, šalátov a vecí!

Mal som na starosti rezanie a konzumáciu melónu. Hotové a hotové.

Neskôr večer som mal misku obilnín na dezert. Všetci ostatní si užívali jablkový koláč, ale nie som koláč. Som veľa absolútne som obilným človekom

Dnes ráno som sa pripravil na svoj dlhodobý beh, kým sa slnko skončilo. Môj poplach odišiel o 3:00 PST a vstanie z postele nebolo príjemné, ale chcel som „poraziť teplo“. Na Floride nemôžete skutočne poraziť teplo, pretože vlhkosť ju tu udržiava horúca aj ráno, ale bola chladnejšia ako v polovici dňa.

Mal som trochu toastu, pol naneru a zabalil som nejaké nuun.

*Natočil som tiež video o svojom palivovom pásme, ale bude chvíľu trvať, kým sa nahrám. Už čoskoro!

Uvedomujem si, že beh na Floride je veľmi odlišný od behu v SoCal. Moje telo nie je zvyknuté na vlhkosť, takže som si nebol istý, koľko kilometrov som chcel robiť. Dnes som opustil dom zameraný na 2 hodiny a zajtra. To je menej ako ideálne, ale rozumné vzhľadom na okolnosti.

Vlhkosť bola dosť drsná, takže som skončil s normálnou slučkou 5,8 míľ a vrátil sa späť do domu, aby som doplňoval fľaše s vodou. Tiež som si vzal niekoľko šťavy na palivo a vrátil sa von.

Nakoniec som bežal 13 míľ. Bol som premočený. Bol som tak zakrytý potu, moje topánky robili rozkvitnuté zvuky, akoby som vstúpil do kaluže. Premočený.

Ben ma zdvihol na pláži a som vďačný, že mi priniesol uterák, aby som si mohol sadnúť. Bol som tak kvapkaný mokrý, že som si myslel, že som skočil do oceánu!

Cestou späť sme prešli Dunkin Donuts. hej milenec …

Všetko, čo potrebujete, je láska melón a ľadová káva

Keď som sa vrátil, nemal som hlad, ale po sprche som vedel, že okrem melónu musím jesť niečo. Mal som vajcia a misku s obilninami. A samozrejme oveľa viac melónu.

Dobre, máme dnes veľké plány na to, aby sme sa vrátili na pláž. Vidíme sa neskôr!

Otázka: Čo túžite po dlhodobom alebo tvrdom tréningu?

Túžim po melóne vždy, keď stále.

Pošlite mi zošit

Zachrániť

Zdieľanie je starostlivosť!

zdieľam

Pin

Pošta

zdieľam

Neustále sa rozhodnite pre tieto:

Víkendový beh a aktualizácie stravovania

Ahoj! Ako to ide? Mám rýchlu rekapituláciu tohto víkendového behu, jedenia a … opakovania. Jo, a ja som konečne zoznam

Irvine Half Marathon Race rekapitulácia

Polovica Marathon Race rekapitulácia a recenzia. Irvine Half Crazy Half Marathon Running Course and Race Review a nápady pre

nová horúca omáčka posadnutosť peri peri omáčka

Nová horúca omáčka, ktorú musíte vyskúšať. Najlepšie cesnakové stredne teplo omáčka skvele na všetkom – šaláty, sendviče, burritos, taco

Čo som dnes jedol- denník potravínČo som dnes jedol- denník potravín

Ahoj! Dnešná kontrola Instagramu v príspevku je denník potravín. Bolo to tak dlho vzhľadom na to, že som urobil celý deň jedla … ale to je poplatok

Chudnutie, vodné melóny a víkendové aktualizácie s Diego

Ako sa milovať, zatiaľ čo vy sa vylepšujete. Pozitivita tela pri chudnutí alebo za cieľ. nápady ako

Beh na ostrove Marco Florida 2021

Kde bežať na ostrove Marco Island Florida. Prevádzka nápadov na cestovanie a letné plážové výlety. Florida Run Blog a