Pobyt na Floride

včera v noci Ben, ako aj pomerne veľa ostatných, s výnimkou jeho mamy, rovnako ako som násilne chorý. Zobudil som sa dnes ráno a cítil som sa, že som úplne zmizol a mal malú situáciu „žalúdočných problémov“. Nebol som si istý, či to bolo vyvolané chorobou alebo mojou obrovskou večere v morke, ako aj podobne obrovský dezert. Preto som sa rozhodol, že to ohrozujem, ako aj skúsiť ísť na beh.

Bežal som 4, rovnako ako som kráčal 1, aby som produkoval 5 celkom. Ben žartuje, že keď som chorý, „bežím iba 4 míle“, rovnako ako väčšina ľudí to nedokáže dobre. Bežal som Disney Marathon chorý, takže by som rád uveril, že som blázon, že moje telo sa na to práve využíva.
Moje najnovšie videá

High Achiever – skvelá recenzia knihy počúvania
High Achiever od Tiffany Jenkins Book Review. Rýchle vyhodnotenie novej monografie dvojitého života závislého od liekov. skontroloval autor.

Jednoduché knihy počúvať pri behu, jedle alebo čokoľvek, čo ľudia robia.

Viac videí

00:00
08:21
06:12

Určite mi bude chýbať beh na Floride. Počkajte, dovoľte mi objasniť – bude mi chýbať zima beh na Floride, ktorá beží tu v lete, je smiešny.

Keď som sa vrátil z behu, osprchoval som sa. Cítil som sa nevoľnosť, ale museli sme odísť na letový terminál v poludnie, takže som musel zistiť, či sa chystám zvrhnúť, aby sme mohli v prípade potreby upraviť náš let.

Mal som ekologický smoothie. Priniesol som svoj proteínový prášok z domu, pretože som mal v úmysle začať BFL skôr ako neskôr, ale to sa nestalo.

Potom, čo som jedol, hovoril som s Benom, rovnako ako sa stále cíti hrozne. Minulú noc vstal najmenej 10 -krát, aby evakuoval každý kúsok v tele. Nie sme si istí, či je nad hrbom, takže sme museli urobiť zložité rozhodnutie zmeniť náš let na zajtra. Náklady 340 dolárov !!! Ouch. Obaja sme sa skutočne zdráhali urobiť to (najmä preto, že tieto dovolenkové lety už nám náklady na tonu), Ben sa však bál byť v lietadle po dobu 5 hodín a vždy nemám prístup k toalete. Rozumieš, čo tým myslím?

Pokúsim sa, ako sa zvrhnem s nejakou trashovou televíziou a dúfam, že táto zlá bolesť hlavy zmizne.

Postarajte sa o kúsok kamarátov

Pošlite mi zošit

zdieľam

Pokračujte s nimi:

Cestovanie Jane Hodnotenie pre bežcov

Cestovanie Jane Hodnotenie pre bežcov. Skúsil som to, ako aj zdieľam tipy! Jednoduché využitie prenosnej tašky na pisoáre, ktorá je jednorazová. Kúpeľ

10 najlepších obrázkov z Boston Marathon Weekend Day 1

Boston Marathon víkendová rekapitulácia. Zábava z Boston Marathon Expo, Food, Surface Line, Run, ako aj hotel. BAA 5K Race a stretnite sa

Ben dostal koronavírus

Život s niekým, kto dostal Covid19 – Čo sa stalo? Moje výsledky testov Covid19. čestné pocity z toho, že musíme

stoh v deň 16 míľ – check -in out this Toe

Deň prebiehajúcich obtiažnosti 16. Zostaňte na obtiažnosti Miles Run Runding

Beh na ostrove Marco Florida 2021Beh na ostrove Marco Florida 2021

Kde bežať na ostrove Marco Island Florida. Tipy na cestovanie a letné výlety na pláži. Florida Run Blog a

Jednoduchý recept na raňajky

Jednoduché raňajky zemiakové zemiaky sú lahodnou zeleninou s výživou a fantastickou voľbou na podporu vášho wo